środa, 19 września 2012

CIASTO KRÓWKA

Ciasto które jest warte przygotowania 

                                                     Krówka



                                      

Składniki
Mąka -500 g
Miód -4 łyżki
Jajka -2 szt
Masło -1/2 kostki
Cukier waniliowy -2 opakowania
Soda -1łyżeczka
Cukier -1/2 szkl.
Śmietana 36% -0,5l
Galaretka cytrynowa -1 szt
Śmietan-fix - 1 opakowanie
Cukier puder -2 łyżki
Masa krówkowa-1 puszka
Orzechy włoskie -200 g

Etapy przygotowania

CIASTO

Mąka, miód, jajka, masło, 1 cukier waniliowy, soda, cukier 1/2 szkl.
Z podanych składników zagnieść ciasto, podzielić na 2 części i upiec osobno.
Piec w 190 stop. do zrumienienia ciasta.

KREM

Śmietana, cukier waniliowy, cukier puder, śmietan fix, galaretka cytrynowa.
Galaretkę rozpuścić w 1 szkl. gotowanej wody, i odstawić do wystygnięcia.
Ubić śmietanę, w trakcie ubijania dodać cukier puder, cukier waniliowy, śmietan fix.
Na koniec wlać wystudzoną galaretkę i dobrze ubić.
Gęstym kremem przełożyć placek.
Wierzch placka posmarować masą krówkową i posypać orzechami włoskimi.

24 komentarze :

  1. wygląda przepysznie i na pewno tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A na jak dużą blaszkę to ciasto?Próbowałam na prostokątną ale starczyło tylko na jeden spód...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie czy to ciasto ono jest takie twarde i takie musi być czy coś żle zrobiłam.?

      Usuń
    2. Tak po upieczeniu ono jest twarde bo jest na miodzie, na drugi dzień po przełożeniu będzie dobre

      Usuń
  3. Danusiu jestem oczarowana tą Twoją krówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak długo trzeba piec ciasto? (proszę o podanie w czasie, bo pierwszy raz robię takie ciasto i nie chcę, aby moja mama się na mnie zdenerwowała jak coś przypalę :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy tylko się ciasto zrumieni zaraz wyjmuje około 10 minut

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto super smaczne, dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy przepis

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Czy blachę podczas pieczenia ciasta czymś wyłożyć albo posmarować? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wyłożyć blaszkę papierem:))

      Usuń
    2. DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŹ I GRATULUJE ZDOLNOŚCI KULINARNYCH. POZDRAWIAM.

      Usuń
  9. Robię bardzo podobne. :) Jest mega pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam to ciasto doskonale! warto je upiec:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie,mam pytanie, czy masę krowkowa z puszki trzeba wczesniej gotować ?

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)