piątek, 23 maja 2014

Piankowiec z galaretką

Moja rodzinka uwielbia takie pyszności, a ja o takiej porze roku lubię im przygotowywać desery na zimno




  Piankowiec z galaretką






Składniki:
 galaretka - truskawkowa - 1 opak
galaretka - cytrynowa - 1 opak
galaretka agrestowa -3 opak
mleko skondensowane niesłodzone - 1 puszka 

PRZYGOTOWANIE: 
Galaretki dwie o smaku agrestowym przygotować według przepisu na opakowaniu. Pozostałe galaretki rozpuścić każdą oddzielnie w szklance gotowanej wody, ostudzić. Mleko skondensowane przelać do wysokiego naczynia, zmiksować , podzielić na trzy części. Do jednej części dodać galaretkę agrestową, zmiksować. Wylać pierwszą część do tortownicy, odstawić do lodówki do stężenia. Drugą warstwę przygotować z galaretką truskawkową i ostatnia warstwa z galaretką cytrynową. Wierzch pianki zalać galaretką agrestową, odstawić do całkowitego stężenia 

3 komentarze :

  1. A jedna puszka to ile ml ? Bo są różne wielkości puszek. Ja mam taka mała, ale są tez 200ml....?!

    Poza tym, czy uda sie taki piankowiec z mlekiem slodzonym, bo taki mam już w domu. Dlaczego trzeba robić z nieslodzonym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 500 g, teraz u nas już nie ma puszek,mleko jest w kartonikach :)
      Z mlekiem słodzonym nie :)

      Usuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)