wtorek, 5 sierpnia 2014

Biszkopt z jabłkami

 Przepis mam od znajomej, wypróbowałam go i polecam



Biszkopt z jabłkami








SKŁADNIKI:
Biszkopt
jajka -5 szt
proszek do pieczenia -1,5 łyżeczki
mąka ziemniaczana -0,5 szkl
mąka pszenna -0,5 szkl
cukier -1 szkl
Masa
budynie waniliowe -2 opak
woda -650 ml
jabłka -1,5 kg
cukier -250 g
 PRZYGOTOWANIE:

Biszkopt Białka oddzielić od żółtek. Żółtka ubić z cukrem na puszystą masę Mąki wymieszać z proszkiem do pieczenia, dodawać stopniowo do masy żółtkowej, wymieszać. Z białek ubić pianę na sztywno, delikatnie wmieszać do masy żółtkowej. Ciasto wylać do wysmarowanej tłuszczem blachy(25x40). Piec w 175 stop.przez ok.30 minut.
MASA
Wlać wodę do garnka, dodać cukier, zagotować. Jabłka obrać, wydrążyć gniazda nasienne, przecisnąć przez kratkę do sałatki, powstanie równa krateczka. Wrzucić jabłka na syrop, gotować kilka minut. Budynie śmietankowe rozmieszać w 0,5 szkl wody, wlać na gotujące się jabłka, zagotować na wolnym ogniu często mieszając. Gorącą masę z jabłek wyłożyć na biszkopt. 

7 komentarzy :

  1. Pysznie wygląda Danusiu :-) zjadłabym kawałek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten przepis to jest najprzyjemniejsza propozycja na lato. Zawsze na czasie. pyszna ! :)

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  3. W sezonie obowiązkowe ciacho, pysznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wygląda wspaniale ,proszę mi odpowiedzieć czy można użyć papierówek do tego placka? Pozdrawiam Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekłam pyszne .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)