piątek, 1 sierpnia 2014

Roladki brokułowo-kalafiorowe

Pyszne roladki z dwoma warzywami na obiad. Moja rodzinka była zachwycona takim daniem, bardzo im to smakowało


Roladki brokułowo-kalafiorowe








SKŁADNIKI:
filety z kurczaka podwójne - 1 szt
brokuły - 8 różyczek
kalafior - 8 różyczek
mąka do panierowania
tłuszcz do smażenia
jajko 1 szt
sól i pieprz
PRZYGOTOWANIE:
Brokuły i kalafiora gotować w osolonej wodzie do miękkości. Osączyć warzywa na sicie. Filety umyć, osączyć, osuszyć papierowym ręcznikiem. Podzielić mięso na 4 porcje,lekko rozbić tłuczkiem, oprószyć filety solą i pieprzem. Następnie na każdym filecie ułożyć po dwie różyczki kalafiora i brokuła, zwinąć filety w roladki. Obtaczać roladki w mące , zanurzać je w roztrzepanym jajku z solą i pieprzem. Panierować w tartej bułce. Smażyć w głębokim tłuszczu na wolnym ogniu na złoty kolor. Podawać z ziemniakami.

3 komentarze :

  1. tak pieknie wyglądają, że musiałam zobaczyc przepis i w dlaszym ciągu mam ochotę. Pycha ! :)

    Pozdrawiamy serdecznie
    Tapenda

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega apetycznie się prezentują :) Az zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na danie obiadowe :-) pyszne Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)