czwartek, 6 listopada 2014

Snikers

Najlepsze ciasto w moim domu.

Snikers




SKŁADNIKI:
CIASTO
mąka -  600 gramów
cukru - 3/4 szkl
margaryny- 200 g
2 jajka
3 łyżki mleka
3 łyżki miodu
soda oczyszczona - 2 łyżeczki
POLEWA ORZECHOWA 
120g margaryny
orzechy włoskie posiekane: 200 gramów
4 łyżki cukru
2 łyżki miodu
KREM I
śmietana 24% 1 kubek
śnieżka na mleko 1 szt

 KREM II
masa krówkowa - 1 puszka

 PRZYGOTOWANIE:
CIASTO
Mąkę wymieszać z sodą i posiekać z margaryną. Dodać pozostałe składniki i zagnieść ciasto. Podzielić je na 3 części.
POLEWA ORZECHOWA 
Wszystkie składniki polewy orzechowej włożyć do rondla i zagotować.
Trzy identyczne blaszki, wysmarować margaryną i wyłożyć papierem do pieczenia, wylepić cienko ciastem. Na jedną część ciasta wylać gorącą polewę orzechową i upiec z pozostałymi.
KREM I
Śmietanę schłodzoną ubić ze śnieżką na krem .
SKŁADANIE CIASTA
1.ciasto
2.krem ze śmietany
3.ciasto
4.masa krówkowa
5.nakryć plackiem z polewą orzechową. 

6 komentarzy :

  1. Oj Danusiu jak ja lubie to ciacho, podrzuć kawałeczek kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno z moich lubionych ciast, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie sie, u mnie tez jest bardzo lubiane

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekę podobny placek, tylko mój to warstwa ciasta z polewą, krem budyniowy, ciasto i polewa czekoladowa. Mam jednak problem z ciastem z polewą- wychodzi twarde (można je jeść bez obawy o swoje zęby, ale ciężko wbić łyżeczkę). Mam w związku z tym pytanie ile czasu i w jakiej temperaturze piecze Pani ciasto z polewą? Czy może jest to charakterystyczne dla tego rodzaju ciasta? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piekę do momentu zarumienienia się ciasta.
      W pierwszy dzień po upieczeniu ono jest trochę twarde, ale na drugi dzień jest mięciutkie.
      Piekę zawsze w 175 stop.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)