niedziela, 10 maja 2015

Ptasie mleczko z brzoskwiniami



 Gotowanie to moja pasja, lubię nowe wyzwania kulinarne.


Ptasie mleczko z brzoskwiniami











Składniki:
mleko skondensowane niesłodzone - 250 ml
śmietana kremówka - 250 ml
galaretka truskawkowa - 1 opak
galaretka brzoskwiniowa - 1 opak
galaretka cytrynowa - 1 opak
biszkopty podłużne
brzoskwinie - 1 puszka
Sposób przygotowania:

Galaretkę truskawkową rozpuścić w 400 ml gotowanej wody.
Następnie galaretkę cytrynową i brzoskwiniową rozpuścić, każdą oddzielnie w szkl  wody.
Biszkopty ułożyć na dnie tortownicy o średnicy 26 cm, zalać tężejącą galaretką truskawkową.
Mleko skondensowane wlać do wysokiej miski, miksować do uzyskania pianki, dodać tężejacą galaretkę cytrynową, zmiksować.
Wyłożyć piankę na galaretkę truskawkową.
Następnie śmietanę kremówkę 36% dobrze schłodzoną, ubić na sztywno.
Dodać galaretkę brzoskwiniową, zmiksować, wyłożyć na piankę z mleka.
Brzoskwinie odlać z soku, osączyć, pokroić na cząstki.
Poukładać brzoskwinie na piance śmietankowej, lekko wcisnąć owoce w piankę.
Odstawić ptasie mleczko, najlepiej na całą noc , do lodówki.

14 komentarzy :

  1. Danusiu pyszności wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam już różne ptasie mleczka ale takiego jeszcze nie ...wygląda pysznie - na pewno zrobię ,fajnie ,że dodałaś przepis

      Usuń
  2. muszę zrobić wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ślinka leci :) kiedyś robiłam podobne ptasie mleczko i bardzo mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny serniczek Danusiu,nabrałam na niego ochoty

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ciacho. lubię takie słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zrobiłam, truskawkowo-cytrynowe bo brzoskwiń nie lubię.Jestem zachwycona,moją 3-letnia córeczka również 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zrobiłam, truskawkowo-cytrynowe bo brzoskwiń nie lubię.Jestem zachwycona,moją 3-letnia córeczka również 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zrobiłam, z tym ze truskawkowo-cytrynowe bo brzoskwiń nie lubię. Jestem zachwycona,ona 3-letnia córeczka również 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zrobiłam, truskawkowo-cytrynowe bo brzoskwiń nie lubię.Jestem zachwycona,moją 3-letnia córeczka również 😄😄

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)